رقص قلم
@mrjackson

هدایای تبلیغاتی

یکی از راههای جلب نظر و وفادارسازی مشتریان طراحی و ارائه هدایای تبلیغاتی می باشد که مطمئنا می تواند نقش به سزایی در یادآوری و ماندگاری محصولات و خدمات یک شرکت در ذهن مشتریان داشته باشد.

شما با استفاده از انتخاب یک promotion مناسب و یا یک هدیه کاربردی و استفاده از خلاقیت در طراحی و ارسال آنها و همچنین ارتباط هدیه با فعالیت های سازمان چهره بسیار مطلوبی از برندتان را در ذهن مشتریان خود بر جای بگذارید. نظر به اینکه حجم بسیار بالایی از هدایای تبلیغاتی برای جبران خدمات مشتریان و همکاران استفاده می شود، ارائه هدایای تبلیغاتی خلاق که مشتریان را به هیجان آورده و باعث به یادآوری محصولات و خدمات شما می شود در هنگام خرید بسیار تاثیر گذر خواهد بود.

تقویت روابط شخصی در بین شرکت و مشتریان یکی دیگر از هدف های این هدیه ها می باشد.

شما باید در هدایای تبلیغاتی خود حتما از نشان تجاری (لوگو) ، اسم شرکت و یا نمادی از محصولات به صورت تصویری و یا سمبلیک و یا از تمام موارد حتما استفاده نمایید.

در کل هدیه دادن یکی از راه های مقرون به صرفه برای ایجاد حس وفاداری و روابط ارزشمند برای شرکت ها و مشتریان است.

لذا محققین کانون آگهی و تبلیغات رقص قلم تحقیقات متعددی را در زمینه ارتباط شرکت های هدیه دهنده و افراد گیرنده هدیه انجام داده است و نتیجه این تحقیقات این است که شرکت هایی که این هدایا را اهدا می کنند شانسی چندین برابر بیشتر از شرکت هایی دارند که از این وسیله تبلیغاتی خاموش استفاده نمی کنند، بنابراین شما با استفاده از هدیه های خلاق می توانید هم در ذهن مشتریان ماندگار شوید و هم برای خود مشتریان وفادار بسازید.

رقص قلم را در اینستاگرام دنبال کنید…