رقص قلم
@mrjackson
طراحی لوگو و موشن

طراحی لوگو و لوگو موشن

طراحی لوگو و لوگو موشن

به همان اندازه که نام شرکت یا کسب و کارتان اهمیت دارد، طراحی لوگوی شایسته و البته زیبا و ماندگار به تبیین هویت برند شما کمک شایانی می کند.

یک لوگو مناسب و حرفه ای می تواند به تنهایی نیمی از مسیر برندینگ را برای شما طی نماید .

می توان به قاطعیت گفت که لوگو یکی از اولین نیاز‌های هر کسب و کار است و شرکت‌ها  برای سفارش طراحی لوگو با توجه به نوع فعالیت خود یکی از انواع لوگو شامل : نشانه تصویری (طراحی آرم )، نشانه نوشتاری (لوگوتایپ) و یا لوگو ترکیبی ( آرم + لوگوتایپ) را انتخاب می‌کنند این دسته بندی عمومی و معمول طراحی لوگو است .

ما در کانون آگهی و تبلیغات رقص قلم در زمینه طراحی لوگو به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید تصویر برند خود را به درستی ترسیم کنید.

لوگو دیزاین به شما کمک می‌کند مفاهیم کلیدی کسب و کار خود را در قالب یک ساختار بصری و گرافیکی به مخاطب نمایش دهید. بدیهی است که طراحی لوگو باید ساده ، قابل درک و قابل یادآوری باشد.

لوگو موشن چیست؟

طراحی لوگو و لوگو موشن

اما لوگو موشن چیست و چه کاربردهایی دارد؟ مطمئنا همه ما تاکنون لوگوی یک برند خاص به صورت متحرک را که در ابتدا یا انتهای یک ویدئوی گرافیکی یا یک تیزر تبلیغاتی نشان داده می‌شود دیده ایم.

لوگو موشن روش متحرک سازی یک آرم به وسیله صدا و نمادهای گرافیکی است یا شاید بتوان گقت جان بخشیدن به لوگو . درواقع  لوگوی متحرک یکی از زیر شاخه‌های علم گرافیک است که با استفاده از دیگر تکنیک‌ها اعم از انیمیشن و طراحی موشن گرافیک، اقدام به طراحی لوگوی متحرک میکند.

لوگو موشن یا لوگو اینترو چه کاربردی دارد؟

هدف اصلی در ساخت لوگوی متحرک یا لوگو اینترو (Logo Intro) ، برندسازی نام شرکت به وسیله‌ی لوگوی متحرک شرکت است.

لوگوی متحرک می‌تواند لوگو و نماد شرکت‌ها را با استفاده از برنامه و نرم‌افزارهای کامپیوتری به‌ صورت خلاقانه‌ای به مخاطبان معرفی کند. یک لوگوی متحرک تاثیر گذاری بیشتری نسبت به یک لوگوی بی تحرک دارد.

از طرفی امروزه لوگو موشن به تنهایی یکی از روش‌ها و ابزارهای جدید و پر بازده برای انتقال محتوای تبلیغاتی محسوب می‌شود؛ طوری که جذابیت و بازدهی آن از دیگر روش‌های تبلیغاتی نیز بیشتر است.

از لوگوی متحرک می توان در انواع ویدئوها و تیزهای تبلیغاتی و انواع موشن گرافیک ها استفاده کرد. اما کارکرد های لوگوی متحرک را می توان در موارد زیر جستجو کرد:

  • یادآوری برند
  • ایجاد ذهنیت مطلوب در مخاطب
  • معرفی برند
  • تبلیغات کوچک
  • استفاده در تبلیغات ویدئویی
  • تاثیر آنی بر مخاطب
  • اعتمادسازی

در تمامی این موارد، یک لوگوی متحرک می تواند در جهت تامین نیازهای برند سازی یک نام تجاری ایفای نقش کند.

رقص قلم را در اینستاگرام دنبال کنید…